آخرین اخبار

برای آتش زدن هر پرچم ۵۰۰ هزار تومان پرداخت شده است/ به اقتداری رسیده‌ایم که در برخورد با آشوبگران نیاز به نظامیان نداریم

احمدحسین فلاحی نماینده همدان با اشاره به اعتراضات مردم می‌گوید: منافقین و سلطنت‌طلبان برای هر پرچم آتش زدن در خیابان توسط آشوبگران، ۵۰۰ هزار تومان پول پرداخت می‌کنند. همه کسانی که دستگیر شدند اعتراف کردند که ما برای اغتشاشات، پول دریافت کردیم.

اشتراک گذاری
21 مهر 1401
کد مطلب : 3495

نماینده همدان در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

احمدحسین فلاحی نماینده همدان با اشاره به اعتراضات مردم می‌گوید: منافقین و سلطنت‌طلبان برای هر پرچم آتش زدن در خیابان توسط آشوبگران، ۵۰۰ هزار تومان پول پرداخت می‌کنند. همه کسانی که دستگیر شدند اعتراف کردند که ما برای اغتشاشات، پول دریافت کردیم.

پلیس ضد شورش ایران

رویداد۲۴ محمد آیتی: اعتراضات در ایران در پی درگذشت مهسا امینی وارد چهارمین هفته خود شده است. برخی معتقدند باید با معترضین مدارا کرد و دیگرانی اعتقاد دارند، نظام باید کار را تمام کند. اما راه چیست؟ احمدحسین فلاحی نماینده همدان به این سوال پاسخ داده است. او به رویداد۲۴ می‌گوید: نیرو‌های انتظامی در این ایام، کار سختی دارند، زیرا باید مردم عادی را از اغتشاشگران تفکیک کنند به همین دلیل هم اعلام کردند مردم در جا‌هایی که اغتشاشگران آشوب به پا می‌کنند و آتش می‌زنند، نزدیک نشوند تا تشخیص آن‌ها آسان‌تر شود.

او می‌گوید: وقتی در یک جمع ۱۰۰ یا ۲۰۰ نفری، تعدادی آشوبگر حضور دارند و بقیه مردم در کنار آن‌ها تجمع می‌کنند ولو به عنوان تماشاچی، این موضوع کار نیرو‌های نظامی و انتظامی را سخت می‌کند، زیرا در این شرایط، افرادی دستگیر می‌شوند که در این اغتشاش موثر نبودند و چون تماشاچی و رهگذر بودند و تفکیک داده نشدند، دستگیر شدند.

فلاحی می‌گوید: افراد هنجارشکن و آن چیزی که ما در خیابان‌ها می‌بینیم، نشان می‌دهد رفتار این افراد، غیرطبیعی و غیرعادی است و تقریباً رفتار‌های عقلانی از آن‌ها سر نمی‌زند و به هر جایی می‌رسند یا خراب می‌کنند یا می‌زنند یا فحاشی می‌کنند و کارشان کاملاً مشخص است و برای تشخیص این افراد، نیاز به کمی دقت است، هرچند مردم هم می‌توانند کمک کنند تا خطا در این تشخیص کمتر شود.

مردم می‌گویند به خاطر حضور اغتشاشگران در خیابان امنیت نداریم

عضو فراکسیون روحانیت مجلس می‌گوید: در جایی که اموال عمومی و جان مردم در خطر است و ناامنی ایجاد شده است، به هیچ وجه مداراکردن معنی نمی‌دهد. مردم می‌گویند به خاطر حضور اغتشاشگران در خیابان ما امنیت نداریم و با زن و بچه خودمان نمی‌توانیم به خیابان برویم بنابراین در چنین شرایطی، باید امنیت عموم مردم را درنظر گرفت.

این چهره اصولگرای مجلس می‌گوید: اغتشاشگران تعداد قلیلی هستند که توسط از خارج از مرزها، هدایت می‌شوند. آن‌ها اغتشاشگران را آموزش دادند و حتی شیوه‌های مقابله را هم به آن‌ها یاد دادند که ما این‌ها را در اختیار داریم که به چه صورت می‌خواهند رفتار کنند. در چنین شرایطی که امنیت جانی برای مردم نباشد، شاهد ناامنی، اغتشاش، آشوبگری، چادر کشیدن، چاقو زدن و آتش زدن‌ها بودیم که باید با شدیدترین وجه ممکن با عاملان این اتفاقات برخورد کرد.


بیشتر بخوانید: مردم به خاطر فوت مهسا امینی دو روز اعتراض کردند و تمام شد/ هر کس از این به بعد به خیابان بیاید، لیدر جریان معاند است!


اعتراضات سراسری 1401 ایران

حجم اغتشاشات زیاد نیست، نیازی به حضور سپاه در خیابان دیده نمی‌شود

وی در پاسخ به اینکه «آیا در شرایط کنونی بهتر نیست کم‌کردن نیرو‌های امنیتی از سطح خیابان‌ها حساسیت را کاهش داد؟» گفت: در این صورت، امنیت مردم پایین می‌آید. عموم و اکثریت مردم، درخواست حضور نیرو‌های امنیتی را داشتند و این موضوع را فرماندهانی که به مجلس آمدند به ما گفتند. از طرفی، حجم اغتشاشات زیاد نیست و نیازی به حضور سپاهیان در خیابان‌ها دیده نمی‌شود. خوشبختانه نیروی انتظامی، قوی و مقتدر است، هرچند مظلوم واقع شده، اما با بکارگیری نیرو‌های مردمی در کنار آن‌ها می‌توان اتفاقات اخیر را مدیریت کرد.

به جایگاهی از اقتدار رسیده‌ایم که در برخورد با آشوبگران نیاز به نظامی‌ها نداریم

نماینده همدان می‌گوید: کشورمان به جایگاهی از اقتدار رسیده که در برخورد با آشوبگران نیاز به نظامی‌ها نداشته باشد. از طرفی، جمعیت اغتشاشگران بیشتر از چیزی که می‌بینیم نیست، یعنی جمعیتی ندارند و خوشبختانه مردم عادی، راهشان را از این‌ها جدا کردند.

۴۸ درصد اغتشاشگرانی که دستگیر شدند، زیر دیپلم هستند، فرهیختگان به آشوب ملحق نشدند

او می‌گوید: طبق آماری که داریم، ۴۸ درصد اغتشاشگرانی که دستگیر شدند، زیر دیپلم هستند، یعنی افراد فرهیخته، صاحبان مطالعه و باسواد جامعه به این افراد ملحق نمی‌شوند و آشوبگران هم افرادی هستند که در فضای مجازی و ماهواره‌ای آموزش دیدند. مردم عادی هرچند با مشکلات متعدد اقتصادی روبرو هستند، ولی در آشوب‌ها و فتنه‌ها با پیاده نظام منافقین همراه نشدند.

برای آتش زدن هر پرچم در خیابان ۵۰۰ هزار تومان پول پرداخت می‌کنند

فلاحی می‌گوید: هر روز منافقین، سلطنت‌طلبان، رژیم صهیونیستی و مستکبرین جهانی، پول‌ها خرج می‌کنند و برای یک پرچم آتش زدن در خیابان توسط آشوبگران، ۵۰۰ هزار تومان پول پرداخت می‌کنند. همه کسانی که دستگیر شدند اعتراف کردند که ما برای اغتشاشات، پول دریافت کردیم. این افراد شماره حساب دادند و پس از اغتشاش، آتش زدن و کار‌هایی که انجام دادند و فیلم گرفتند و ارسال کردند، پول گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − یک =